© 2019-2020 Guntis Bojārs

© 2019-2020 SIA "Izdevniecība iŽurnāli"

Bojāra spēļu organizators uz licences līguma pamata ir SIA “Izdevniecība iŽurnāli”.

GLEZNU MEDNIEKI UN APSARGS

Spēles laiks: 2-3 stundas

Dalībnieku skaits: 6-12 dalībnieki (2 komandas)

Norises vieta: Maskavas iela 10, Rīga (Spīķeri)

Cena: 500 EUR (+ PVN)

Spēles formāts: intelektuāli izklaidējoša spēle, komandas saliedēšanas spēle, citādāka izlaušanās spēle

Sarežģītības pakāpe: augsta

Lai redzētu brīvos laikus un pieteiktu savu komandu, spied "Pieteikties"

KĀDI IEGUVUMI?

Šī spēle īpaši piemērota ir uzņēmumu struktūrvienībām vai nelielu uzņēmumu kolektīviem – vadītājam ar savu komandu.

 

Spēlē ir jāizplāno stratēģija, veicamās darbības un jāsadala lomas starp komandas dalībniekiem. Tomēr ar plānošanu viss tikai sākas, spēlē katram dalībniekam būs iespēja likt lietā savas prasmes! Spēlē ir jāatšķetina uzdevumu ķēde, un, lai to veiktu, ir jāpielieto gan loģiskā domāšana, gan iztēle un reizēm arī viltība. Un, protams, sadarbība starp komandas dalībniekiem. Uzvaras gūšanā lielu lomu spēlēs pareizās taktikas izvēle.

 

Šis ir īsts izaicinājums smadzeņu darbībai. Pēc spēles komandas dalībniekiem vēl ilgi būs ko pārdomāt un pārspriest - kas bija komandas stiprās puses, ko nākamreiz darīt citādāk.

PAR SPĒLI

Spēles darbība norisinās kādā Itālijas mazpilsētā, kurā gaidāma vērtīgu mākslas darbu izsole.

 

Mazpilsētas mafijas krusttēvs Mario ir kaislīgs mākslas darbu kolekcionārs un vēlas tos iegūt savā īpašumā. Viņš ir uzpircis kādu izstādes darbinieku vārdā Feliče, kura rīcībā ir mākslas darbu slepenais saraksts – kuri darbi ir oriģināli, kuri – viltoti. Taču Feliče, bailēs tikt pieķertam, sarakstu ir paslēpis galerijā, un uzrakstījis Mario šifrētu vēstuli, kā to atrast.

Mazliet detektīvs, mazliet drāma, un spēle var sākties! 

SPĒLES MĒRĶIS

Abu komandu mērķis ir viens – iegūt pēc iespējas vairāk izcilo oriģināldarbu, bet neviens nezina, kuri tie ir.

SPĒLES NORISE

Izstāžu zāli uzrauga apsargs.

Spēles 1.daļā komandām būs iespēja iegūt vērtīgo darbu sarakstu, tā gūstot priekšrocību izsolē. Saraksts atrodas seifā, kuru ne tikai sargā slepens kods, bet pie tā nemaz nevar tikt klāt! Seifs atrodas zonā, kurā izstādes apmeklētājiem ieiet ir AIZLIEGTS! Vai kādam komandas dalībniekam būs pa spēkam novērst apsarga uzmanību gana ilgi, lai atrisinātu uzdevumu ķēdi, uzzinātu kodu un atvērtu seifu?

Oriģināldarbu sarakstu iegūs komanda, kura to atradīs pirmā. Spēles 2.daļā, norisinoties izsolei, viena komanda jau visu zina, bet otrai atliks uzticēties intuīcijai un savām ķermeņa valodas nolasīšanas prasmēm. Varbūt kāds no pretējās komandas sevi nodos? Bet varbūt visu izšķirs nauda?

 

NAUDA

Spēlei sākoties, abām komandām tiks piešķirts vienāds skaits milonu (spēles naudas). Tie būs jātērē par ieejas biļetēm un papildu informāciju (apsargs zina daudz!), un tos varēs arī nopelnīt, palīdzot izstādes darbiniekiem. Jo vairāk naudas, jo lielākas izredzes nopirkt vērtīgos darbus. Izsoles laikā pretējās komandas maciņa biezums nebūs zināms.

 

UZVARĒTĀJS

Vērtīgo darbu saraksta iegūšana nenozīmē uzvaru. Uzvar tā komanda, kura izsolē nopērk vairāk oriģināldarbu.