JĀŅA ATBRĪVOŠANA

Spēles laiks: 2-3 stundas

Dalībnieku skaits: līdz 24 dalībniekiem (2-4 komandas)

Norises vieta: brīvā dabā

Spēles formāts: intelektuāli izklaidējoša spēle, komandas saliedēšanas spēle

Sarežģītības pakāpe: vidēja

Papildu iespējas:

  • spēli iespējams pielāgot arī lielākam dalībnieku skaitam,

  • spēles norises vietā pēc spēles iespējams sarīkot pikniku uzņēmuma darbiniekiem.

Lai pieteiktu savu kolektīvu, spied "Pieteikties"

KĀDI IEGUVUMI?

​Spēle piemērota jebkura uzņēmuma komandai – maziem uzņēmumiem vai uzņēmumu departamentiem, jo spēlē nav nepieciešamas kādas specifiskas zināšanas, bet gan apķērība un spēja dinamiski un vienoti strādāt komandā.  

 

Spēlē ir jāizplāno taktika un jāsadala darba uzdevumi starp visiem komandas locekļiem. Lai atrastu slēpņus, nepieciešama veiklība un vērīgums, savukārt uzdevumu atšķetināšanā noderēs loģiskā un asociatīvā domāšana, kā arī attapība. Nozīme būs katram komandas loceklim! Spēlei ir nepieciešams piemērots apģērbs, lai ērti varētu pārvietoties jebkādos laikapstākļos.

Aizraujoša spēle ar patiesu sacensības garu! Pēc spēles dalībnieki būs enerģijas pilni un pēc spēles vēl ilgi varēs kopīgi pārspriest spēles situācijas.

PAR SPĒLI

Pēcsvētku rīts…. Kā nu gadījies, kā ne, no rīta pamostoties, Jānis konstatē, ka ir pieķēdēts pie koka. Jā, svētki bija izdevušies, to Jānis atceras ar smaidu sejā. “Bet kāpēc es esmu pieķēdēts? Un kur palikusi atslēga?” To neatceras ne pats Jānis, ne arī kāds no svētku dalībniekiem. Draugi Jāni nepamet nelaimē, un visi dodas palīgā. 

 

Kurai komandai pirmajai izdosies atbrīvot Jāni?

 

SPĒLES MĒRĶIS  

Katras komandas mērķis ir atbrīvot Jāni. Lai to paveiktu, ir jāatrod pazudusī atslēga, ar kuru atslēgt slēdzeni.

 

SPĒLES NORISE

Spēles sākumā komandas tiek iepazīstinātas ar Jāni (lelli), kurš ir pieķēdēts pie koka.

 

Spēles teritorijā ir izvietoti desmit slēpņi, un katrā no tiem var iegūt informāciju par to, kas ir noticis ar Jāni iepriekšējā vakarā. Kad ir atrasti visi slēpņi un savākta visa informācija, komanda ir soli tuvāk uzvarai, bet… izrādās, ka atslēgas ir vairākas. Kurai komandai pirmajai izdosies atšifrēt, kura atslēga ir īstā?

 

Komanda, kas pirmā atšifrēs algoritmu, atradīs pareizo atslēgu, un kad tas izdarīt, Jānis ir atbrīvots!

     

SPĒLES UZVARĒTĀJS

Uzvar tā komanda, kura atbrīvo Jāni.

© 2019-2020 Guntis Bojārs

© 2019-2020 SIA "Izdevniecība iŽurnāli"

Bojāra spēļu organizators uz licences līguma pamata ir SIA “Izdevniecība iŽurnāli”.