top of page
gosa_un_savejie_majaslapa_baneris-01-01.png

MISIJA "MASKAVAS FORŠTATE. GOŠA UN SAVĒJIE"

Spēles laiks: 2 stundas

Dalībnieku skaits: katrā komandā līdz 3 dalībniekiem, komandu skaits - neierobežots

Iepazīšanās cena: 50 EUR + PVN par 1 komandu

Norises vieta: Maskavas forštate, Rīga

Maršruta garums: aptuveni 5 km

Spēles formāts: pilsētvides iepazīšana, komandu saliedēšanas spēle, aģenti, izmeklēšana

Sarežģītības pakāpe: zema

KĀDI IEGUVUMI?

Ar šo spēli aizsākam jaunu spēļu ciklu – detektīvu spēle pilsētvidē apvienojumā ar pilsētvides iepazīšanu. Un pirmajā spēlē aicinām iepazīt Maskavas forštates neatkārojamo šarmu.

Spēle piemērota jebkura uzņēmuma komandai – maziem uzņēmumiem vai uzņēmumu departamentiem, jo spēlē nav nepieciešamas kādas specifiskas zināšanas, bet gan vēlme izzināt, spēja vienoti strādāt komandā un sasniegt labāko rezultātu.

 

Vispirms komandām jāizstrādā stratēģija un jādodas ceļā pa noteiktu maršrutu. Uzdevumu izpildē būs nepieciešama gan rība, gan atjautība, gan veiklība un loģiskā domāšana, noderēs arī zināšanas.

 

.Spēlei ir nepieciešams piemērots apģērbs un apavi, lai ērti varētu pārvietoties jebkādos laikapstākļos.

Aizraujoša un izzinoša spēle ar patiesu sacensības garu! Pēc spēles dalībnieki būs gandarīti un enerģijas pilni, kā arī būs iepazinuši Maskavas forštati un šeit kļuvuši par savējiem.

PAR SPĒLI

Maskavas forštatē ir sava nerakstīta kārtība. Lai kļūtu par savējo, jāzina slepenā parole. To ir izdomājis vietējais Georgs, saukts Goša. Viņš dzimis un uzaudzis Maskavas forštatē, rūpējas par tās labo slavu.

 

Jums jādodas pie astoņiem Gošas draugiem. Neviens paroli neteiks, bet katrs dos kādu uzdevumu. Kad izpildīsiet to pareizi, iegūsiet vienu no atslēgām.     

 

Pasteidzieties, parole jāatšifrē pēc iespējas ātrāk! Un ceļā laiku var gan iegūt, gan zaudēt. Lai veicas!

Gosa_liels_otradak.png

SPĒLES MĒRĶIS

Komandas mērķis ir atšifrēt slepeno paroli pēc iespējas ātrāk.

SPĒLES NORISE

Spēles sākums ir Spīķeru kvartālā. Tajā mājo viens no Gošas draugiem, kurš dos komandām pirmo uzdevumu. Bet pirms tam komandām jāizdomā taktika, lai spēlē iegūtu labāko laiku. Un laika atskaite var sākties!

 

Spēles maršrutā komandām jāatrod visi astoņi Gošas draugi un jāizpilda viņu dotie uzdevumi. Ja kādu uzdevumu neizdosies atšifrēt, var vaicāt palīdzību, bet katra plīdzība maksā tik dārgās minūtes. Un tās rezultātā var būt izšķirošas.

 

Pa ceļam komandas var pelnīt arī bonusa minūtes – tikai pareizi jāizpilda kāds papildu uzdevums! Vai izdevīgāk ir krāt bonusa minūtes, vai tomēr steigties uz mērķi? Lēmums ir jūsu rokās.

 

Un kādu taktiku būs izvēlējušies konkurenti? Vai tā nesīs uzvaru vai zaudējumu? Laiks izšķirs visu.

SPĒLES UZVARĒTĀJS

Spēles beigās tiek aprēķināts kopējais spēles laiks – spēles laikam pieskaitot soda minūtes un atņemot bonusa minūtes. Uzvar komanda, kura paroli atšifrējusi visātrāk, proti, kuras kopējais spēles laiks ir vismazākais.

 

Pie tam! Komandas sacenšas ne tikai savā starpā, bet arī ar visiem pērējiem dalībniekiem,  kas jelkad spēlējuši šo spēli. Komanda, kas kopvērtējuma tabulā ierindosies 1.vietā, saņems pārsteiguma balvu!

bottom of page