SARKANĀ JUMPRAVA
Kļūsti par varoni - izkvēpini Sarkano jumpravu!

Spēles laiks: 1,5-2 stundas

Dalībnieku skaits: līdz 24 dalībniekiem (darbs komandās)

Cena: 360 EUR līdz 12 dalībniekiem, par katru nākamo - papildus 12 EUR  (cenas bez PVN)

Norises vieta: Spīķeru kvartāls (Rīga)

Spēles formāts: mazliet mistiska drāma, citādāka izlaušanās spēle, intelektuāli izklaidējoša spēle, komandas saliedēšanas spēle

Sarežģītības pakāpe: vidēja

Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums:

  • mobilais telefons ar interneta pieslēgumu un austiņām

  • piemērots apģērbs, lai ērti varētu pārvietoties jebkādos laikapstākļos

Lai pieteiktu savu komandu, spied "Pieteikties"

KĀDI IEGUVUMI?

Spēle piemērota jebkura uzņēmuma komandai – maziem uzņēmumiem vai uzņēmumu departamentiem, jo spēlē nav nepieciešamas kādas specifiskas zināšanas, bet gan apķērība, loģiskā domāšana, vērīgums, humora izjūta un labs noskaņojums.

Šī būs lieliska iespēja pārbaudīt, kā spējat strādāt komandā, kā rīkojaties un reaģējat nebijušās situācijās, kā tiekat galā ar tām un, neraugoties ne uz kādiem šķēršļiem, dodaties uz savu mērķi, apvienojot komandas spēku. Nozīme būs katram komandas dalībniekam!

Šī ir izaicinājumu pilna spēle ar patiesu sacensības garu! Bet mistikas klātbūtne ļaus dalībniekiem iejusties mazliet citādākā realitātē un reizēm pakutinās nervus. Dalībnieki pēc spēles būs emocionāli uzlādēti un vēl ilgi varēs kopīgi pārspriest piedzīvoto.

PAR SPĒLI

Spīķeru kvartāls ir pazīstams ar savu radošo un darbīgo gaisotni, tomēr kādu dienu tā dārznieks pamana ko neparastu – nospiedumu uz sētas meitenes sarkanā kleitā veidolā. Vai tiešām tas ir Sarkanās jumpravas pirksts?!

Mīts vēstī, ka Sarkanā jumprava ir medijs, kas spēj ielīst cilvēku prātos, un, kad tas ir noticis, cilvēks sāk runāt nepatiesību. Izmeklētājs Bojārs jau ir ticis Sarkanajai jumpravai uz pēdām un atklājis, kā to var neitralizēt, tomēr tam nepieciešams komandas spēks.

Spīķeru kvartāls meklē varoņus, kas apturēs Sarkano jumpravu, atradīs un neitralizēs to!

Kļūsti par Spīķeru varoni un apturi Sarkano jumpravu!

SPĒLES MĒRĶIS

Spēles mērķis – vadoties pēc dažādām norādēm, kas spēles dalībniekiem tiek pakāpeniski dotas spēles laikā, atšifrēt, kā tikt galā ar Sarkano jumpravu, un neitralizēt viņas varu.

SPĒLES NORISE

Izmeklētājs Bojārs ir izvietojis slēpņus visā Spīķeru teritorijā un tajos izvietojis liecinieku sniegto informāciju un norādes par Sarkanās jumpravas atrašanās vietu. Slēpņi ir aprīkoti droši, tiem piekļūt var tikai tie, kas saņēmuši slepeno slēpņu karti.

Tagad atliek tikai atrast visus slēpņus, saņemt norādes no lieciniekiem (Bojārs ir ļoti piesardzīgs – tās būs šifrētas!), un, atšķetinot tās, uzzināt, kā kopīgiem spēkiem neitralizēt Sarkano jumpravu.

Tomēr uzmanīgi! Jo kā lai zina, vai Sarkanā jumprava nav ielīdusi arī liecinieka prātā? Kurš saka patiesību, bet kurš melo un cenšas komandu novirzīt no mērķa? Sarkanā jumprava tik viegli nepadosies un pat centīsies jūs iebiedēt!

 

Bet kā neitralizēt Sarkano jumpravu? Sekojot norādēm un meklējot teritorijā dažādus priekšmetus un zīmes, komandām būs pamazām jāizveido Sarkanās jumpravas klons un, veicot noteiktu rituālu, izmantojot spēles gaitā savāktos priekšmetus, jāizkvēpina tā. 

Kurai komandai būs drosme spēkoties ar Sarkano jumpravu? Vai to izdosies neitralizēt?  Kura komanda iegūs Spīķeru varoņa titulu?

 

UZVARĒTĀJS

Uzvar tā komanda, kura pirmā izkvēpina Sarkano jumpravu.